Feministky nenosí růžovou a jiné lži

06.02.2020

• vydavateľ: Cooboo
• rok vydania: 2019 
 

Feministi nosia ružovú, holia sa, milujú mužov, majú zmysel pre humor, ak to tak cítia. Niekedy sa vzdávajú, ale predsa vytrvajú. Feminizmus nepotrebuje pravidlá, nemá svoje limity, avšak je nutné ho pochopiť, hľadieť naň vlastnými očami, vnímať s láskou. Prosím, kvôli porozumeniu, buďme všetci otvorenejší i tolerantnejší, väčšmi počúvajme, zahoďme predsudky, staňme sa vzdelanejšími. Feminizmus nemôže byť trendom, ale rozhodnutím, istým presvedčením. To, čo počas dlhých rokov feministické hnutie dosiahlo, je vzácnosť pre nás všetkých a aj vďaka nám. Ale stále potrebuje, aby sme boli jeho súčasťou a naopak on tou našou. Mám za to, že toto je nutnosť, ktorej sa mnohí bojíme. A pravda je, že i ja som sa bála, najskôr, no dnes som presvedčená, že všetko, čo vďaka tej túžbe feministov a feministiek máme, nemusí jestvovať zajtra a nemusia mať naše deti či deti našich detí. A tak ja, žena s krátkymi vlasmi, ktorá miluje mužov, vône, oholené nohy, čo nenosí opätky, ale pánske košele, sníva o poznaní sveta a s túžbou mať rodinu stojí na strane bojujúcej za rovnosť medzi mužmi, ženami, chudobnými či boháčmi. A som feministkou s presvedčením zachovať všetko to, čo mám a dosiahnuť stále viac, lebo chcem. 

Mimochodom, kniha je dôkazom existencie rôznych pohľadov, ktoré však majú vždy niečo spoločné... 

fromtimetotime.webnode.sk  |  2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky