Prečo sú dánske deti šťastné?

12.04.2020

• vydavateľ: Albatros
• rok vydania: 2020

Toto som nečakala, že sa mi bude tak páčiť. Niekedy je predsa len fajn opustiť to svoje a dať priestor inakším knihám, aj tejto. Nenáročné čítanie, ktoré obohacuje, necháva sa zamyslieť, učí pochopeniu čohokoľvek a kohokoľvek, ľudskosti a láskavosti. Dala som to za pár hodín a ešte sa k nej párkrát isto vrátim, že je súčasťou mojej knižnice, ma teší obrovsky. A nie je to iba pre rodičov, ale aj učiteľov, akékoľvek autority, ľudí, čo ich baví iná kultúra a nakoniec pre každého jedného človeka, ktorý chce mať rešpekt a byť tolerovaný, no a to vlastne chceme všetci, či?  

fromtimetotime.webnode.sk  |  2020
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky